born this way

dagen var mysig och den spenderades tillsammans med nella
tror alla ni vet det redan, haha
iallafall hoppade på hennes spårvagn imorse vid 20 över 10
började träningen 11 och vi hade tumbling och flickisstation
körde bara framåt och tränade på frivoltsöppninghandvoltfrivolt
det var väl kul, men hae helst kört bakåt hehe
men får köra det på tisdag då det är sista träningen denna terminen
känns lite segt, men vi avslutar terminen på riktigt den 11:e juni
då det är dagsläger i tranemo, fett nice ju
sen åkte jag med nella hem så var vi lite i majorna, rätt segt
för att ha något att göra så åkte vi till saltholmen och badade
var kallt, men inte överdrivet faktiskt och jag badade 2 gånger, lite stolt sådär
iallafall sen åkte vi till nella och badade i hennes badkar, tihi
och nu har jag suttit här vid datan och inte gjort mycket alls
funderar på att köpa en vit iphone 4 och betala 300 i månaden i 2 år
men vet inte om det är värt det, vill jätte gärna men tvekar lite
nu ska jag sova iallafall, börjar skolan vid 9 imorgon
men det är rätt soft att jag slutar 10 i 12
ska nog träffa nella imorgon också, sooooft
sen är det snart sommarlov också, bara FEM skoldagar kvar + avslutningsdagen
vi gillar't, jaja ska inte sitta här och skriva massa


jag idag


Kommentarer
Postat av: Isabella-en fotoblogg

cooling på bild :D

sv: asså olivia e den enda som ställt tsuka till hårt än så länge ...

Har ni inte ens kört till du vet den där mjukmattan? =)

2011-05-29 @ 23:02:17
URL: http://ihmk.blogg.se/
Postat av: Anonym

5 dagar? :o

när slutar ni?<3

2011-05-30 @ 07:34:36
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: Emelie Jägerbert

svar: skolan sen träna små barn :)

2011-05-30 @ 07:50:14
URL: http://emeliejagerbert.blogg.se/

KOMMENTERA

Kommentera inte som anonym, skriv namn
Remember me

E-mail

Blogg

KOMMENTAR

Trackback
RSS 2.0