like my style

sorry att jag inte bloggade igår, hehe
men direkt efter skolan åkte jag och träffade nella
vi skulle bada i saltholmen men när vi prcis hade bytit om
så gick vi ner till vattnet och liksom "nej vi gör inte detta"
för det var typ storm allvarligt talat, man blåste nästan iväg
så vi åkte till landala och köpte varsin baguette på paprika
sen gick vi upp till hallen, skippade löpningen i början
vi hade iallafall hopp och 2 sidostationer
vi körde skruvar, bomflickisar och lite öppningar och så
var iallafall en kul och bra träning, big like
sen när jag kom hem var jag tvungen att plugga till SO provet som är idag
men efter typ 40 min så somna jag haha, så kul var det
men nu ska jag gå och fixa mig, börjar vid 9 och måste plugga lite till
hörs senare


linne - bikbok
strumpbyxor - h&m


Kommentarer

KOMMENTERA

Kommentera inte som anonym, skriv namn
Remember me

E-mail

Blogg

KOMMENTAR

Trackback
RSS 2.0