the edge of glory

grymt go skoldag idag, big like
börjae 9, hade en mattelektion som var as soft
sen hade vi SO, gjorde SO provet sen kollade jag på arn 2
som resten av klassen
sen så skippade jag bamba för det var moussaka, euw
hade halvstudiedag idag och kommer ha det på måndag också
sen torsdag fredag och måndag är det studiedagar
och sen på torsdag är det sommarlov, BIG like
var iallafall med linn efter skolan, åkte till stan och kollade lite
hittade 2 jättesöta tröjor på h&m
en rosavit och en grå, orkar inte ta bilder på dom
sen efter stan så var jag med linn, micket kyl
kom hem vid 8-9 och nu sitter jag och degar i min onepiece
kan sitta här ett tag till, behöver inte sova på ett litet tag
börjar halv 11 imorgon så kan sova till typ 9, det gillar vi
sen imorgon ska jag vara med min älskade vän nella
och henne ska jag vara med på lördag också
vet inte exakt vad vi ska göra haha, men vi ska förmodligen
gå på hammarkullekarnevalen, bada, gå på stan och SKRATTA
nu orkar jag inte plugga, peace


Kommentarer
Postat av: Emelie Jägerbert

svar: tack desamma ! :)

2011-05-27 @ 07:34:37
URL: http://emeliejagerbert.blogg.se/

KOMMENTERA

Kommentera inte som anonym, skriv namn
Remember me

E-mail

Blogg

KOMMENTAR

Trackback
RSS 2.0