so far

lite kort om denna helgen än sålänge
i fredags efter jag hade slutat
så åkte jag med antonia och bianca till stan
kollade och provade lite och så
sen åkte jag hem till mormor och åt mat
efter det så tog jag spårvagnen till korsvägen för att möta solveig
sen tog vi spårvagnen till hannah för vi skulle vara statister
vart rätt kul, först skulle vi dansa som om vi var på fest
men det gick inge bra haha, kan inte vara seriöst om någon filmar
iallafall sen skulle man ligga död typ, haha och det lyckades jag med
sen tog jag spårvagnen hem, hur mycket folk som helst på spårvagnen
iallafall på lördagen, alltså igår haha
så vaknade jag vid 12, och vid halv 2 började jag göra iordning mig
vid 2 gick jag ner till godhem för att möta biancish
så tog vi spårvagnen in till stan gick runt lite där sen åkte vi till frölunda
där köpte jag en typ färgglad sportbh, skit fin och jätteskön verkligen, big like
och nu sitter jag här, haha har sjukt tråkigt
och jag fattar inte ens varför jag skriver detta när ingen läser det endå
men iallafall, jag har inget liv och jag har tråkigt så whatever
imorgon, eller ja idag, så blir det träning 11 på morgonen
känner mig gör taggad, har tumbling inne i den stora hallen
riktigt taggad för att sätta halvskruv bakåt, men vi får la se
tar med mig kameran så ni kan hoppas på att det kommer en film
nu ska jag fixa mig inför min date med min sexiga kudde, vi hörs


charmigt


Kommentarer
Postat av: LINNEA

sött nicole!

2011-05-29 @ 12:29:32
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/
Postat av: LINNEA

gash jag vill också träna! har inte tränat på över 4 måååånader HELT FKN SJUKT :oooooo

känner mig så jävla svag :(

jag vill bara springa upp till hallen och träna med er.. men jag ska fan kämpa på ända tills jag når målet!

(haha, var bara tvungen att skriva lite..)



hoppas träningen gick bra idag och att du ställde halvskruven bakåt, pussssssi<3

2011-05-29 @ 12:34:01
URL: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/

KOMMENTERA

Kommentera inte som anonym, skriv namn
Remember me

E-mail

Blogg

KOMMENTAR

Trackback
RSS 2.0