petter och september


petter


september

petters autograf, jag nella och aline

vita converse is da shit, jag fanny karro aline och nella

hur lite folk som helst, dock så var jag inte seriöst
as värt att sätta sig längst fram 4,5 timmar innan konserten
måste säga att vi nog hade dom bästa platserna, längst fram

fanny kalle filip och aline, sötnosar

riktigt grym kväll idag tjejer och killar
petter och september var riktigt grymma verkligen
"newkid" körde 3 låtar också, wie blev kär i han ju, riktigt snygg
nu ska jag sova är helt slut, lite halvt död
vart i skolan sen 8 imorse sen vart ute i 6/7 timmar utan att dricka
och sen hoppat massa på konserten, det tar på kraftena
så ska sova nu, imorgon ska jag träffa nellish
hon ska förmodligen sova här till på lördag, fet nice


Kommentarer
Postat av: elinspictures

sv; Det är lungt med sent svar du! :)

Min blogg har legat nere ett tag.. som du kanske märkt :)

Jag mår jättebra! Förlåt för segt svar jag med.. <3

2011-06-02 @ 12:04:59
URL: http://photoelins.blogg.se/

KOMMENTERA

Kommentera inte som anonym, skriv namn
Remember me

E-mail

Blogg

KOMMENTAR

Trackback
RSS 2.0